کامپیوتر و موبایل

کامپیوتر و موبایل

صفحه ی نخست | آرشيو | پست الکترونیک | خروجی وبلاگ

بازم آندروید پیشتازه...

یک شنبه 20 آذر 1390برچسب:,

ساعت 16:19

گزارش فروش گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان نشان می‌دهد اندروید پیشتازترین سیستم عامل در سال 2011 بوده است. بنا بر آمار و ارقام منتشر شده، هم اکنون بیش از 200 میلیون گوشی اندرویدی در سراسر جهان مورد استفاده کاربران است و روزانه 550 هزار گوشی (هفته ای 3.85 میلیون و ماهی 16.5 میلیون) نیز به این رقم افزوده می‌شود.

به گزارش همکاران سیستم، در سال مالی گذشته این سیستم عامل توانست 2.5 میلیارد دلار درآمد را به خزانه گوگل سرازیر کند. فروش بالای گوشی‌های اندرویدی هم سود بیشتری را نصیب این غول جستجوگر خواهد کرد. گوگل منتظر است اندروید در سال جاری دو برابر این رقم را به درآمدهایش بیفزاید. نصب برنامه ها و نرم افزارهای تحت سیستم عامل اندروید نیز به رقم افسانه ای ده میلیارد رسیده است.

کارشناسان معتقدند در سال آینده روزهای طلایی‌تری در انتظار سیستم عامل اندروید است. البته آنها به گوگل هشدار داده اند که باید نقاط ضعف این سیستم عامل را بیشتر مورد توجه قرار دهد. یکی از مهم‌ترین این نقطه ضعف ها مسئله به روز کردن این سیستم عامل است. پژوهش‌ها نشان داده است که از هر هشت کاربر گوشی اندرویدی هفت تای آنها سیستم عامل گوشی خود را به روز نمی کنند. مشکلات سخت افزاری را نیز باید بر این مسئله افزود. گزارش‌ها نشان می‌دهد که برگشت گوشی‌های اندرویدی سالانه 2 میلیارد دلار ضرر روی دست فروشندگان می‌گذارد. آسیب پذیری اندروید در مقابل بدافزارها نیز از جمله مهمترین نقطه ضعف هایی عنوان شده است که گوگل باید آن را مورد توجه قرار دهد. بسیاری نیز عدم نصب فلش بر روی سیستم عامل اندروید را یک نقطه ضعف می‌دانند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط پیمان | لینک ثابت | موضوع: <-PostCategory-> |